مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اردیبهشت 1401 ساعت 10:472022-04-30اجتماعي

اجمالی|کمبود معلم در مقطع متوسطه استان مرکزی


مدیرکل آموزش وپرورش استان مرکزی با بیان اینکه در استان مرکزی با کمبود معلم مواجه هستیم گفت: در مقطع متوسطه استان کمبود معلم بیشتر است که البته با استفاده از معلمان حق التدریس جبران می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، احمدرضا نوازنی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: معلمین و آموزگاران پایه و اساس تربیت و تعلیم را بنا می کنند و به همین دلیل از اهمیت بالایی برخوردار است، پایه هرچقدر محکمتر بنا شده باشد می توان در آینده نیز بنای خوبی روی آن نهاد.

وی افزود: معلم به عنوان رکن و محور در سند تحول آموزش و پرورش شناخته می شود و همه فعالیت ها در حول معلم می چرخد و توجه بیشتر به معلم باعث پیشرفت در تعلیم و تربیت می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی با بیان اینکه معیشت معلمان یکی از موضوعاتی است که باید مورد توجه مسوولین قرار بگیرد ادامه داد: مجلس لایحه رتبه بندی را در حمایت از این قشر به تصویب رساند که دولت باید آیین نامه رو برای اجرا تنظیم کند.

نوازنی همچنین بیان داشت: وزارت آموزش و پرورش هم آیین نامه را به منظور تصویب به دولت ارسال کرده که باید به تصویب هیات دولت برسد.

وی خاطرنشان کرد: در سال تحصیل 1401- 1402 در استان مرکزی یک هزار و 625 نفر وارد آموزش و پرورش شدند که 837 نفر به دانشگاه فرهنگیان و 788 نفر از طریق ماده 28 بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجمالی|کمبود معلم در مقطع متوسطه استان مرکزی

اجمالی|کمبود معلم در مقطع متوسطه استان مرکزی